A to se nebavíme o modelu R, u kterého je jeho 310 koní doslova dechberoucích, ale o "obyčejném" modelu bez R.

Jakmile je někde turbo, kompresor, nebo jakýkoliv jiný druh přeplňování, jdou dělat s výkonem doslova zázraky. Nemusíte se moc snažit ladit spalovací proces nebo technologii motoru. Zjednodušeně řečeno, stačí pod ventily nastříkat víc paliva a aby byl zachován rozumný stochiometrický poměr vzduchu k palivu, turbem nebo kompresorem tam natlačit víc vzduchu.

Samozřejmě se vše odrazí na spotřebě motocyklu, ale koho zajímá spotřeba, když se nejdůležitější údaj skrývá v kolonce "maximální výkon"? Kawasaki to ví a tak využívá svých technologií. Pro rok 2019 přidává modelu H2 ohromných 30 koňských sil navíc na výsledných 232 koní na zadním kole. Což je výkonostní nárůst třídy a o takovémto nárůstu se může atmosféricky plněné konkurenci jenom zdát.

Není to pouze o výkonu motoru. Nová H2 přidává i brzdný výkon. Po roce skončila exkluzivita Ducati na brzdové třmeny Brembo Stylema a ty se nyní ukazují i v nové H2. Třmeny Brembo Stylema jsou o 9% lehčí a zároveň o 11% lépe brzdí než předchozí špičkové brzdy Brembo M50.

Jak se už dříve psalo, nové modely H2(R) budou mít samoopravitelný lak Natoco Self Healing Clear, což zachová lak strojů delší dobu hladký a zabrání tvorbě drobnějších škrábanců a šrámů.

POSLEDNÍ SOUVISEJÍCÍ NOVINKY

Aby to nebylo jen o hardware, nový model přináši aktualizace i po softwarové stránce. Instalován je nový přístrojový panel, který nyní disponuje bluetooth konektivitou a skrze aplikaci Rideology bude komunikovat se smartphonem pilota. Aplikace Rideology dostane do rukou uživatele některé funkce podobné ze světa WSBK. Do aplikace se bude zapisovat množství jízdních údajů, které si pak bude moci uživatel vyhodnocovat a vytěžovat. Ukládání údajů se provádí do cloudového úložiště a na vyhodnocovacím procesu se podílí systémy umělé inteligence, kterou dodal japonský technologický gigant Softbank.