Ural si držel jako jeden z posledních Mohykánů punc nestárnoucí klasiky. Na druhou stranu, nebudeme dělat z nouze ctnost, protože vývojové možnosti továrny prodávajících pár set strojů do roka jsou jistě omezené.

ure3

O to více Ural překvapuje, když nyní vydává svůj speciální, plně elektricky poháněný model All-Electric. A aby nebyl tento nový stroj úplně nováčkovským pokusem, spojil se Ural s americkou společností Zero, která umí stavět elektrické motorky již roky.

ure1 

Mechanický základ stroje zůstává stejný. Je jím podvozek cT a boxerový motor je vyměněn za elektrickou pohonnou jednotku Zero 75-7. Je jí bezkartáčkový motor s permanentními magnety, vzduchem chlazený, který dává 60 koní při 5300 otáčkách a maximální kroutící moment 110 Nm.

ure4 

Dva akumulátory mají souhrnou kapacitu 19,5 kWh. V motorce je bateie ZF13.0 a v sajdkáře ZF6.5. Ty poskytují Uralu atonomii 165 km. Dobíjení baterií trvá 13 hodin a jejich hmotnost zvyšuje hmotnost stroje o 33 kilogramů na celkových 373 kilo. Maximální rychlost je 140 km /h, ale však víte jak je to se sajdkárou - doporučená je 105 km/h.


Firma uvádí tento stroj jako prototyp. S tím, že výroba není zřejmá. Pokud by se měl opravdu vyrábět, tak prý nejdříve na konci roku 2019.

ure5

ure6