Himalayan byl přestavěn do tvrdého ofrouďáka. Proto, aby se mohl účastnit sedmidenní adventure výpravy Scram Africa 2019.

Tato dobrodružná cesta je dlouhá 1500 kilometrů a účastní se jí obvykle stavby, scramblery a lecjaké haraburdí co se slepí po garážích. Podobná slepenina je i tento Himalayan, který má na svědomí garáž Fuel Bespoke Motorcycles. V rámci transformace ztratil některé cestovatelské ambice, aby získal ty endurové. Přišel o kulaté světlo a plexištítek, aby se na jeho místo nastěhovala maska se světlem, které se dávaly na motocykly KTM devadesátých let.

hisc3

 

Společně s vintage enduro maskou získal historický vysoký enduro blatník. Aby byla snížena hmotnost, byly odstraněny všechny padací rámy a nosiče zavazadel, až na malý trubkový držák nad zadním kolem. Kokpit byl odstraněn a na jeho místo se nastěhoval jednoduchý tachometr s digitálním segmentem. Řídící jednotka byla vyměněna za Powertronic, který umožňuje volbu dvou palivových map - druhá pro lepší spalování mizerného afrického benzínu. Výkonostní parametry zůstávají nezměneny a stroj disponuje výkonem 24,5 koňských sil při 6500 otáčkách a krouťákem 32 Nm při 4250 otáčkách. Ze 411 kubíků objemu se prostě žádná větší hitparáda nevymáčkne.

hisc2

Řídítka byla vyměněna za širší Tomasselli, pod které byly umístěny přepínač palivové mapy a vypínač ABS. Vedle nich je vyvedena USB zásuvka, protože se předpokládá, že na hrazdičce řídítek bude připevněna GPS navigace. Nakonec výfuk - ten pochází ze Suzuki RMZ 450.

POSLEDNÍ SOUVISEJÍCÍ NOVINKY

hisc1