Když Moto Guzzi ukázala motor V85, sdílela nadšení budoucích majitelů ohledně jeho charakteristik. Slovy ředitele Gianlucy Fiumeho avizovala, že se tento motor nebude omezovat pouze na enduro TT, ale objeví se i v jiných modelech.

A protože se o modelových řadách dále nerozšiřovala, dala prostor ke spekulacím, kde všude by mohla italská značka motor upotřebit. Spekulací se chytil známý designér Oberdan Bezzi, který nakreslil sérii strojů s motorem V85. Na prvním místě je scrambler Super Dingo (úvodní foto), který je dokonce zbarven v továrních válečných barvách dakarských speciálů Moto Guzzi devadesátých let. Super Dingo bohatě čerpá technický základ stávajícího cestovního endura V85TT, přičemž disponuje novou nádrží, sedačkou, blatníky s krátkými převisy a zcela mu chybí stávající rozměrný kokpit.

Na druhém místě přinesl Bezzi reinkarnaci slavné Moto Guzzi Le Mans, která bohatě čerpá z historie designu značky. Vedle motoru je středobodem motocyklu dlouhá úzká nádrž a zbarvení, které evokuje první modely Le Mans z roku 1976.

Třetí render pochází z magazínu Rideapart a má být novodobým ztvárněním nové Moto Guzzi Griso 850. Pomiňme nepřesnost, kdy je pohonné ústrojí zrcadlově otočeno (kadan má být na pravé straně), tak stroj vypadá, že by mohl jít rovnou do výroby. Staví na shodném rámu s V85TT, dokonce na shodné sedačce a z původního Grisa 850 si bere rozměrný kónický výfuk, třikrát šroubované spodní brýle a dokonce budíky v klasické kapličce. Z Grisa 1200 si bere vizi tlumičů a radiálních brzd Brembo P4.32

POSLEDNÍ SOUVISEJÍCÍ NOVINKY

Konec snění a návrat na zem. Nic nebylo potvrzeno, ani vyvráceno. Továrna na březích jezera Como mlčí a nechá nás v očekávání. K očekávání ale dodává, že ji v prvním pololetí meziročně stouply tržby o 12,5% a zisk dokonce o 30%, právě díky cestovnímu enduru V85TT. A to přesto, že se V85TT v prvním pololetí prodávala jen pouhý měsíc. Je vidět, že se Moto Guzzi s tímto stroje trefila do nálady uživatelů.