Royal Enfield, to nejsou jen motorky, které se vývojově zastavily v třetí čtvrtině minulého století. Předloni ukázal RE nové dvouválcové modely, které i tak mají ale veliký potenciál ke zlepšení.

Dvouválcové Enfieldy s motory o objemu 650 kubíků vzbudily předloni zaslouženou pozornost. Bohužel je na našich silnicích vidíme stále poskrovnu. Lidé chtějí moderní jízdní vlastnosti, čehož se chytil úpravce Bulleteer Customs a představil modernizovanou verzi Interceptora.

Předně je to inovovaný podvozek. Vpředu se namísto klasické vidlice objevily obrácené vidle, které by měly mít možnost nastavení útlumu. Na spodku vidlice byl umístěn radiální čtyřpístkový třmen Bybre, který by měl podávat lepší brzdný výkon, než původní axiálně umístěný dvoupístkový třmen. Brzdy krotí dvoukanálové ABS.

Původní chromovaná řídítka s hrazdou byla vyměněna za nižší clip-ony a vozovku bude osvětlovat projektorové LED světlo s DLR kroužkem dokola. Změna se dotkla také zadní části, kde je zcela rovná sedačka, za kterou zmizel ocelový oblouk, coby madlo spolujezdce. Kde změna není je místo řidiče. Zdá se, že přístrojové budíky budou stále stejně klasické.

POSLEDNÍ SOUVISEJÍCÍ NOVINKY

Na pravé straně Interceptoru se objevil název Rudra. Což je synonymum našich "řvoun", nebo "vřešťan". Objeví se Rudra, nebo podobně upravený Interceptor i u nás? Na to by nám mohla odpovědět pražská Vintage Garage.