Ducati se zřejmě inspirovala u Apple, který své nejvýše postavené iPhony a iPady doplňuje přídomkem Pro. Ducati jde ale ještě dále, protože se neomezuje jen na malá písmena, ale PRO je prostě celý veliký.

A aby nezůstalo pouze u modelu PRO, přichází i 1100 Sport PRO. Oba modely mají nové upgrady exteriéru, aby byl model v konkurenčním prostředí stále čerstvý.

du1100pro1

Nové upgrady série 1100 PRO jsou:

  • nový dvojitý výfuk na straně motocyklu (původně měl pouze model Sport)
  • nová grafika
  • nová sedačka
  • drobnější zadní blatník
  • držák SPZ na lízátku
  • náklonové ABS

Design nového zbarvení Scrambleru 1100 PRO se snaží odlišit od konkurence dvojitým dvoutónovým lakováním "Ocean Drive", se zcela černým rámem a podsedlovým rámem. Celkově je na motocyklu více černěných dílů a vystupujících kontur broušených hliníkových hran.

du1100pro2

Model 1100 Sport PRO stále stojí na podvozku Öhlins, doplněný nízkými streetfighterovými řídítky, které jsou zakončeny zrcátky ve stylu café racer. Přichází také v barvě v barvě "Matt Black" a v černě barvě má také provedené X uvnitř předního světla.

POSLEDNÍ SOUVISEJÍCÍ NOVINKY

Na technice jako takové se toho moc nemění. PRO série je vybavena stále stejným motorem 1079 ccm, 15-litrovou nádrží, osmistupňovou kontrolou trakce a třemi jízdními režimy. Co se viditelně mění je sedačka, která by mohla být pohodlnější. Novinky jsou v oblasti elektroniky, kterým dominuje nové náklonové ABS. Chtělo by se doufat, že Ducati přinese nějaký výkonnostní posun, protože stávajících 86 koní a 88 Nm není úplné terno a pár poníků navíc by se hodilo. Hodil by se i quickshifter, aby Ducati doplnila kolekci moderních fičurek. O něm se prozatím Ducati nezmiňuje. Celosvětová dostupnost modelů PRO by měla být v průběhu března až dubna 2020 a v našem ďolíčku by se jejich cena měla pohybovat od 330 do 380 tisíc Kč.

du1100pro3

du1100pro4