Pro rok 2020 přináší Honda pro svůj lehký sportovní motocykl zvýšení výkonu.

Z původních 38,7 koně bude mít model 2020 koní 41. Což se nezdá o moc více, ale 2,3 koně je zvýšení výkonu o nějakých 7% a u těchto lehkých motocyklů je každý kůň navíc velmi znát. Tohotov výkonu dosahuje při velmi vysokých 12500 otáčkách, i vzhledem k tomu že se jedná o paralelní dvouválec.

hocbr250rr1Modelový rok 2019

Výkon 41 koní staví tento stroj do přímé konkurence ke Kawasaki Ninja ZX-25R, která přijde s čtyřválcovým motorem, který by měl poskytovat kolem 45 koní, při neskutečných 17000 otáčkách. Ačkoliv tedy někteří hovoří o tom, že otevřená verze by měla dávat až 55 koní. Honda je postavena na podobné technologické výbavě. Měla by přijít s quickshifterem, systémem ride-by-wire, který umožňuje adoptovat tři jízdní režimy (Comfort, Sports, Sports+).

hocbr250rr4Modelový rok 2020

Modelový ročník 2020 si vezme některé technologie z větší CBR500R, jako je třeba přístrojový panel. Dále by měla ve standardní výbavě obsahovat bezklíčkové zapalování, antihopingovou spojku a ABS. Přijít by měla v červené, černé, černé matové barvě s červenými akcenty, bílé s červenými akcenty a v HRC trikolóře. Světová cena nebyla prozatím oznámena, ale v Japonsku by se měla prodávat za cenu kolem 880 tisíc Yenů.

POSLEDNÍ SOUVISEJÍCÍ NOVINKY

V České republice ji prozatím nekoupíme. A nebo nekoupíme proto, že se (prý) pro Evropské trhy speciálně připravuje model CBR 300 RR, o které se hovoří již od podzimu loňského roku. CBR 300 RR by měla stavět na podobném technickém základě, ale dávat kolem 45-48 koní. Nicméně Hondou ještě nebyla nijak potvrzena a proto je její příchod stále v rovině spekulací. Nicméně se již vyrojily nějaké fotografie a skicy, o jejichž validitě můžeme živě debatovat.

hocbr250rr3

hocbr250rr2