Výrobce z anglického Hinckley oznámil ceny všech modifikací Tigeru 900 pro rok 2020. Včetně modelů GT, GT Pro, Rally, Rally Pro a snížené verze GT-čka.

Pro upřesnění - GT verze obsahují kola z lehkých slitin a přední 19" kolo. Rally verze mají vyplétaná kola a přední 21" kolo. Všechny stroje jsou vybaveny pokročilou elektronikou včetně šestiosé inerciální řídící jednotky a náklonovým ABS. Motor byl prakticky celý přepracovaný a tři válce mají pracovní objem 888 kubíků. Výkon 95 koní zůstává stejný, ale výrazně nahoru šel kroutící moment, ze 79 Nm na 87 Nm.

tri9002

Modely Pro mají oproti ostatním pokročilejší elektroniku přístrojového panelu, který umožňuje ovládat GoPro kamery a rozšířenou konektivitu s mobilním telefonem skrze bluetooth.

tri9003

Vedle agilnějšího motoru je největší změna na brzdách. Od předešlých dvoupístkových Nissinů se malý Tiger dostává ke čtyřpístkovým monoblokům Brembo Stylema, což je rozdíl dimenze.

tri9001

Ceny jsou:

  • 12 050 € za základní model Tiger 900 (nenastavitelný podvozek Marzocchi 180 a 170 mm)
  • 13 650 € za Tiger 900 GT (částečně nastavitelný podvozek Marzocchi 180 a 170 mm)
  • 15 450 € za Tiger GT Pro (částečně nastavitelný podvozek Marzocchi, 180 a 170 mm, zadní elektronicky)
  • 14 450 € za Tiger 900 Rally (plně nastavitelný podvozek Showa 240 a 230 mm)
  • 16 050 € za Tiger 900 Rally Pro (plně nastavitelný podvozek Showa 240 a 230 mm)
  • 13 650 € za Tiger GT se sníženým podvozkem Marzocchi 140 a 151 mm
POSLEDNÍ SOUVISEJÍCÍ NOVINKY

Ceny jsou jak vidno v eurech. Základní verze je o 500 euro dražší, než byla někdejší základní verze Tigeru 800. Na základě těchto cen následně čeští distributoři oznámí ty své. Do nich se můžou (a nemusí) promítnou i další náklady. Stejně tak může mít Triumph ceny regionálně i mírně nižší. Podobně tomu tak je třeba ve Francii, kde je třeba cena nejvyššího modelu (Rally Pro) o 250€ nižší než oficiální, nebo v Německu, kde je cena o 700€ nižší.