Motocykl s označením 300 SR je vstupní branou do světa supersportů. CFMOTO chce konkurovat zavedeným japonským značkám, které na trhu sportovních malorážek dominují.

CFMOTO 300 SR konstrukčně vychází z předešlého modelu 250 SR a je zřejmé, že pro některé Asijské trhy bude stále prodáván s motorem 250 ccm. Novinka je poháněna jednoválcovým motorem o objemu 293 ccm, který produkuje maximální výkon 29,2 koňských sil při 8750 otáčkách.

Kroutící moment vrcholí hodnotou 25,3 Nm při 7250 otáčkách za minutu. Zadní kolo o šířce 140 mm je poháněno skrze šestistupňovou převodovku a je bržděno jednopístkovým třmenem o průměru 200 mm. Přední 17" kolo se šířkou pneumatik 110 mm je bržděno jedním kotoučem o průměru 293 mm a radiálně ukotveným dvoupístkovým třmenem. Standardní výbavou je protiblokovací systém ABS.

Podvozek tvoří nenastavitelné obrácené vidlice o průměru 37 mm a zadní monoshock připojený skrze progresivní přepákování. 12-litrová nádrž by mohla nabídnout dojezd kolem 300 kilometrů.

POSLEDNÍ SOUVISEJÍCÍ NOVINKY

Model 300 SR je vybaven LED denním svícením a LED světly a moderním plnobarevným LCD displejem. Dostupnost v České republice je neznámou. Model 250 SR se u nás neprodával. 300-kubíkový model by ovšem mohl, protože v Asii pro něj není příliš prostoru.