O Multistradě V4 se mluví již dlouhou dobu jako o hotové věci. A každá hotová věc má svou testovací fázi a v každé testovací fázi se podaří nachytat pár prototypů v provozu.

Motor Desmosedici Stradale V4 bude Ducati umisťovat do stále širšího spektra motocyklů. Nejenom proto, že vyšší objem jeho výroby sníží jeho jednotkovou cenu, ale také proto, že některým lidem je stávajících 158 koňských sil stávající Multistrady 1260 málo.

mts41

Multistrada V4 by jich mohla mít 190 a možná i kulatých 200. A není to pouze o motoru. V4 bude zcela jiná. Hlavní rám bude hliníkový a na něj bude našroubován příhradový podsedlový rám. Z důvodu snížení hmotnosti bude samotný motor nosným prvkem, jak si to Ducati již vyzkoušela u Panigale a Streetfighteru.

mts42

Zachycený model byl vybaven 19" předním kolem, jak se na správné cestovní enduro hodí. Zadní kolo nebylo uchyceno letmo. Instalována byla dvojitá kyvná vidlice, která je ovšem zcela nová a která je odlišná od stávajícího modelu Enduro.

mts43

Kola z lehkých slitin budou zřejmě standardem, stejně jako lze předpokládat, že možný model Multistrada V4 Enduro bude vybaven ráfky vyplétanými dráty. Bržděny jsou brzdovými třmeny Brembo Stylema.

mts44

Nová Multistrada V4 bude mít zcela novou kapotáž i světla. Mezi nimi již bude umístěn radar, který bude zajišťovat funkce adaptivního tempomatu a pomocníka při krizovém brždění.

POSLEDNÍ SOUVISEJÍCÍ NOVINKY

Prototyp Multistrady V4 již vypadá ve velmi pokročilé fázi stavby. S nejvyšší pravděpodobností se s ní setkáme na některém z podzimních veletrhů a v roce 2021 by mohla přijít do prodeje.