Indian Motorcycle, značka známá produkcí cestovních cruiserů vstoupila s modelem FTR 1200 do neznámých vod silničních naháčů. Inspirací ji byla úspěšná účast na flatrackových závodech a její speciál FTR 750.

Příhradový rám, nízký posez, motor o výkonu 123 koní a o krouťáku 120 Nm jsou dostatečnými markery, aby si jezdec mohl připadat jako na závodním stroji. Tím spíše, pokud si vyberete model s vyplétanými koly a v červeno-bílých bojových barvách Indianu.

indca1

Mimo to že by se měla brzy v prodeji objevit i verze Scrambler, Indian chce nalákat fanoušky značky i na model ve výrazně bojovnějším provedení - odlehčení pomocí karbonových komponent. FTR 1200 Carbon je veřejnosti představen právě dnes.

indca7

Indian FTR 1200 Carbon se přitom neomezil jen na obligátní karbonové blatníky. V karbonu je třeba vyvedena kompletní nádrž, kryt předního světla a kryt sedačky spolujezdce. V základní výbavě je také kompletní set nerezových svodů a titanové výfukové koncovky Akrapovič. Tato rozsáhlá výbava snížila hmotnost motocyklu o pouhé dva kilogramy. Očividně něšlo o pouhou hmotnost. Karbonové díly dávají motocyklu prémiový vzhled, na který si nemalá část zákazníků potrpí.

POSLEDNÍ SOUVISEJÍCÍ NOVINKY

Mnoho ostatních vlastností stroje zůstalo nezměněno. Dotykový LCD panel o úhlopříčce 4,3 palce, tři jízdní režimy, náklonové ABS, tempomat, bluetooth konektivita a USB port jsou u tohoto stoje již standardní výbavou.

indca2

indca3

indca6

indca9

indca8