Na posledním veletrhu EICMA ukázal Indian vedle konvenčního FTR 1200 i offroadovější verzi - FTR 1200 Rally. A podle všeho, svůj vektor do terénu hodlá Indian ještě akcelerovat a na základě FTR 1200 postavit plnohodnotné cestovní enduro.

Nelze nepřehlédnout, že značka Indian tak nějak opisuje od svého nejbližšího rivala - Harley Davidsonu. Nejen na bázi designu, ale také ve směřování produkce. Harley Davidson představil cestovní enduro pan America 1250 a Indian nechce stát opodál. Podle magazínu Bennets se již usilovně pracuje na novém motocyklu, aby mohl být ještě v roce 2020 představen veřejnosti.

indcen1

A nejlze úplně upřít potenciál, který FTR 1200 má. Pevný a kvalitní rám, motor s dostatkem výkonu i kroutícího momentu (123 koní a 120 Nm), aby se Indian v konkurenčním boji neztratil. HD Pan America 1250 by sice měla mít "nejméně" 145 koní, ovšem u Indianu není všem dnům konec a má ještě dostatek času, aby ze svého stávajícího motoru ještě leccos dostal.

Současné šasi bude dozajista potřebovat rozsáhlé úpravy. Mimo pořádné přední vidlice s odpružením alespoň 170 milimetrů bude potřebovat zcela novou zadní kyvnou vidlici, které bude sekundovat větší tlumič. Motocykl bude stát na 19 a 17" kolech s bezdušovou úpravou, přičemž kola budou samozřejmě vyplétaná. Celkový design je velikou neznámou. Indian se může držet designové linky FTR. Se širokými řídítky a vyšším plexištítkem by součástí kapotáže mohlo být LED kulaté světlo, jaké má právě FTR 1200 Rally.

POSLEDNÍ SOUVISEJÍCÍ NOVINKY

A nebo také nikoliv. Indian nemá ve své produkci unifikovanou designovou linii, jako mají jiní výrobci. Tudíž může i v tomto případě být design motocyklu zcela odlišný od designu FTR modelů.

indcen2