Může být BMW nine T i v klasičtější podobě? Může. Ve formě vzpomínkové série k padesátiletému otevření továrny BMW v Berlínském Spandau

Všeobecně se očekávalo, že nový SF bude na nejvyšší úrovni. Tento předpoklad byl včera potvrzen při kvalifikaci na Pikes Peak, kde Ducati odjela soupeřům rozdílem třídy

V loňském roce si všichni výrobci mnuli ruce a žádný z nich nezaznamenal poklesy prodejů. V tom letošním by to mělo být ještě výraznější.

Blíží se nám Ducati Streetfighter V4, MV Agusta Brutale 1000 Serie Oro, zvěsti také hovoří o příchodu nového BMW S1000R. Tyto motorky by se měly dotýkat 200-koňové hranice, nebo ji překračovat, jako v případě MV Agusty (208 koní). Stávající KTM Super Duke 1290 by tak mohl stát opodál a tak se již proslýchá, že modelový rok 2020 by přes tuto kulatou hranici mohl jít také.

Streetfighter V4 očekává velká skupina milovníků nahatých motorek, zejména kvůli velmi povedenému motoru V4. Ducati byla po dlouhou dobu tajemná a drtivá většina fotografií byly rendery fanoušků. Až do včerejška.

Nemalá skupina zákazníků netrpělivě očekává supermotárda postaveného na základě dvouválcového motoru LC8c, který je v modelech Duke 790 a Adventure 790. A jak se zdá, brzy se dočkají.

U BMW to občas vypadá, že pravá ruka neví, co dělá levá. V březnu 2018 prohlásil šéf BMW Stephan Schaller, že BMW elektrické motorky nezajímají a že skůtry C-evolution budou jediným elektrifikovaným jednostopým vozidlem z produkce firmy. Časem to vykrystalizovalo výrazně jiným směrem.

Ewan McGregor je se značkou Moto Guzzi úzce spjatý. Kdo ho chvíli sledoval, ví, že guzziny jsou jeho srdeční záležitost. A není proto překvapením, že se stal ambasadorem její největší novinky.

Aprilia, alias Piaggio group opakuje úspěšné kroky, které udělal s konceptem Moto Guzzi V85TT. I koncept Aprilie RS660 se veřejnosti moc líbil a tak ho Aprilia téměř bezezbytku proměňuje v sériový model.