Poslední MV Agusta F4 se loučí limitovanou edicí Claudio
MV Agusta F4 se zapsala do dějin průmyslového designu. Sám Enzo Ferrari prohlásil že její tvůrce - Massimo Tamburini je Michelangelo motocyklového designu. V roce 2019 její éra končí.
MV Agusta F4 se zapsala do dějin průmyslového designu. Sám Enzo Ferrari prohlásil že její tvůrce - Massimo Tamburini je Michelangelo motocyklového designu. V roce 2019 její éra končí.
Alta je bezesporu nejlepší enduro/motokros/supermoto elektrická motorka světa. Ani to ale nemusí být zárukou komerčního úspěchu.
KTM 790 Adventure R byla jako protopyp za obrovského zájmu diváků představena vloni na podzim. Letos bude uvedena již jako produkční model.
Kawasaki uvede na Milánském veletrhu šest novinek, respektive výrazně updatované stroje, které stojí za pozornost.
Triumph již odpočítává čas do uveřejnění Scramblera 1200. Na co se můžeme těšit?
Ducati udělala veliký krok, když v seriálu WSBK přechází z dvouválcového motoru na čtyřválec. Ten nyní pečlivě testuje a podrobuje prvním zátěžím v reálných závodech.
Nová Multistrada Enduro na sebe nechala trochu čekat. Již vloni se ukázala silniční verze a modelu Enduro to trvalo téměř rok, než se podíval na svět.
Kde jinde než na Pařížském veletrhu by měl Peugeot prezentovat své jednostopé novinky. Mimo obligátních skůtrů prezentuje také malé lehké motocykly.
Stejně jako italové, i japonci představují trochu v předstihu největšího veletrhu v Miláně svou středněobjemovou novinku. Nový model ukázala Kawasaki na veletrhu v Paříži.
Stejně jako je Triumph hybnou silou pro seriál FIM Moto2, je Energica hybnou silou pro seriál FIM MotoE. Své stroje prodává zejména do civilního sektoru a pro ten uvádí změny pro rok 2019.
Na Pařížském veletrhu předvedla francouzská firma Mash Motorcycles limitovanou edici retro vojenského motocyklu Force 400.
Ducati právě vydala teaser s fotografií loga postříkaného blátem. A s dodatektem "zůstaňte naladěni". Enduro 1260 je na cestě.
Dlouho očekávaná Tenere 700 se neobjevila na Kolínském veletrhu, neobjevila se ani v Paříži a finální verze se neobjeví ani v listopadovém Miláně.
A to se nebavíme o modelu R, u kterého je jeho 310 koní doslova dechberoucích, ale o "obyčejném" modelu bez R.
ExternPro je ladičská firma, která pro seriál Moto2 zajišťuje stavbu motorů, k nimž dodává díly Honda. A jak se seriál Moto2 přesouvá k motorům Triumph, ExternPro vyprodává skladové zásoby.
Když v roce 1979 získala německá designová kancelář Target design zakázku na design nového motocyklu Suzuki Katana, ještě nikdo nevěděl jak bude tento stroj ikonický.