Italsko-čínská motocyklová společnost Benelli představila projekt adventure biku s objemem 650 ccm. A to ve spolupráci se společností Qianjiang Motorcycle.

Ačkoli Qianjiang Motorcycle vlastní svou značku QJMotor, tak nový patent slibuje úspěch u obou značek.

Zajímavé je, že uveřejněné obrázky tohoto projektu odhalily nový pohled na středně těžký adventure motocykl, který má menší přední plexisklo a přední světlo s pouze jednou LED diodou. Toto světlo je lemováno dvojitým DRL (denním svícením). Dále má model poměrně robustní boční kapotáž. Přední kolo je bržděno dvěma kotouči, dvěma radiálně uchycenými brzdiči, u kterých se dá předpokládat, že budou čtyřpístkové.

badv3

Absence předního zobákového blatníku a buvolí vzhled nám může připomínat modely Aprilia Tuareg 660 a Yamaha Ténéré 700. Oproti nim bude ale nadcházející Benelli výrazně limitována v terénu, protože stojí na 19 a 17-palcových kolech.

Sedlo je rozdělené na dvě části a je vidět, že se Benelli nesnaží za každou cenu dominovat v kolonce "suchá hmotnost", protože za sedadlem spolujezdce jsou madla a plotna pro uchycení kufru. Co na vizuálu chybí jsou padací rámy. Čínští výrobci jsou zvyklí své stroje jimi osazovat a dá se čekat, že ve finále i na tomto motocyklu budou.

badv2

Adventure bike je poháněn dvouválcovým motorem o objemu 650ccm. Ten dosahuje výkonu až 52 kW (70 koní).

Co se týče rámu, tak ten je stvořen z ocelových dutých trubek černé barvy. Přední kolo je veliké 19 palců a zadní 17 palců. Dráty vyplétaná bezdušová kola umožní motorce zvládat nejen silnici, ale i lehčí terénní cesty.

Tak nějak se nemůžeme ubránit pocitu, že nás Benelli natahuje jak žvejkačku. Už téměř 2 roky se hovoří o TRK 800 a kde nic tu nic. A mezitím Benelli patentuje vzhled nové 650-tky. Předpokládáme, že více podrobností se dozvíme, až bude model představen na veletrhu EICMA.

POSLEDNÍ SOUVISEJÍCÍ NOVINKY

badv1