Dot Motorcycles, jakkoliv je u nás spíše neznámý, je značka s historií, která sahá až do roku 1903. Po desetiletí jejich vzestupů a pádů ovšem značka roku 1978 oficiálně zanikla. To jméno oficiálně nepoužíváme náhodou, díky fanouškům a dědicům značky se povedlo značku znovu rozdýchat a společně s Guyem Martinem tak společnost představuje dva nové, a nutno uznat, že designově velmi povedené, motocykly.
Značka se inspirovala ve své vlastní minulosti a vsadila na veřejnou oblíbenost strojů patřících do segmentu scrambler a café racer. Zrodily se tak modely s názvem Reed Racer a Dot Demon, každý se svým vlastním příběhem. Reed Racer (café racer) odkazuje na jméno zakladatele značky Harryho Reeda, naproti tomu Dot Demon (scrambler) vzdal poctu scrambleru používaného v závodech od roku 1961.
Oba stroje mají stejný technický základ: trubkový ocelový rám s oboustrannou kyvnou vidlicí, paralelní dvouválec Kawasaki o objemu 650 ccm s výkonem 68 koní při 8000 ot./min a 64 Nm při 6700 ot./min. Racer má typické jednomístné sedlo s krátkým ocasem a dvěma výfuky pod sedlem. Na Demonovi naopak najdeme dvoumístné sedlo a v předu najdeme USD nastavitelné vidlice Showa.
Na kafíčku najdeme litá 17" kola u scramblera jsou použitá dratěná taktéž 17" kola. Brzdové 300 mm kotouče vpředu jsou osazeny čtyřpístkovými radiálními třmeny Brembo, vzadu pak najdeme kotouč 220 mm s jednopístkovým třmenem.
Oba stroje jsou vybaveny 10litrovou palivovou nádrží a váží 165kg v provozním stavu. Výška sedla café raceru je 800 mm u scramblera pak 880 mm.
Aktuálně nejsou bohužel dostupné informace o ceně ani o dostupnosti v jiných evropských zemích.