Jedním z nejzajímavějších modelů na proběhlém veletrhu EICMA byl bezesporu koncept motocyklu Kymco SuperNEX, který byl vystaven oděn v neobyčejném kabátku.
Motocykl Kymco NEX byl tímto Taiwanským výrobcem představen již před čtyřmi roky. Zatímco se tehdy před lety jednalo o designově době poplatný stroj, ne nepodobným například Aprilii RSV4, v nové generaci přichází s odvážným designem, se kterým si tento motocykl opravdu s ničím nespletete.
Designového update se dočkal jak naháč RevoNEX, tak supersport SuperNEX. Oba stroje dostaly kapotáže protkané otvory ve tvaru včelích pláství. Ty jsou lakovány matným bílým, respektive modrým lakem. Oproti konceptu z roku 2018 jsou inovované modely vybaveny modernizovanou kolekcí elektronických funkcí. Počínaje moderním TFT displejem, přes široký balíček elektronických asistentů, které označuje jako FEP (Full Engagement Performance). Obsahuje několik jízdních režimů, kontrolu trakce, kontrolu zdvihání předního kola a třeba také launch control. Nechybí ani náklonové ABS.
Stroj je vybaven velmi dobrými komponenty, sestaven z nákladných kostiček lega s věhasvými jmény jako Öhlins, nebo Brembo. Jedna z kostiček je u elektrických motorek velmi neobvyklá - SuperNEX je vybaven šestistupňovou přímo řazenou převodovkou a konvenční kluznou spojkou. Pro řazení nahoru i dolů používá elektronicky řízený quickshifter.
SuperNEX akceleruje 0 na 100 km/h za 2,9 sekundy, na 200 km/h za 7,5 sekundy a na 250 km/h vás zasekne elektronický omezovač rychlosti, za 10,9 sekund. Nový design již nezakrývá nic, protože skrze plástve je zřejmé, že se jedná o elektrické motocykly. Bohužel, stejně jako tomu bylo v roce 2018, ani tentokrát Kymco neuveřejnilo, kdy bude motocykl uveden na trh.