Nové SWM má agresivní linie a dospěláckou výbavu. Uhlazený chod motoru i dobrý podvozek. Jeho tvary možná nápadně připomínají dvácu oranžového koncernu, nicméně Hoku je přeci jen vizuálně trochu objemnější. Co svým majitelům ještě přinese?

Díky tomu, že SWM má oproti Duke 125 přeci jen větší rozměry, je pohodlný i pro jezdce většího vzrůstu. Jednoválcový čtyřtaktní motor o objemu 124,7 ccm a plných 15 koní při 10.500 ot./min. je stejný, jako už SWM montuje do svých modelů RS/SM. Motocykl je postaven na pěkně vypadajícím příhradovém rámu v barvě kapotáže, díky čemuž motorka působí velmi dospěle.

Vpředu najdeme 41mm USD vidlice a monoshock zadní tlumič typu Uni-Track. Brzdový systém je vybaven dvoukanálovým ABS, což není u této kubatury povinnost, přičemž vpředu je 300 mm kotouč a vzadu 220 mm. Palubní deska je vybavena velkým 7" TFT displejem, který lze přes Bluetooth propojit s mobilní telefonem. A stroj je vybaven moderními LED světlomety. Palubní systém nabízí řadu funkcí, včetně senzoru tlaku v pneumatikách, což je v dané kategorii opravdu nečekané.

Jezdecká pozice je orientovaná sportovně. Výška sedla je pouhých 79 cm a boky jsou velmi úzké, takže dobře dosáhnou i hobitci.

Řídítka jsou dostatečně široká a ovládací prvky lehko dosažitelné. Motor Hoku má pak zásadnější nástup ve 4000 otáčkách a podle prvních dojmů působí velmi obratně. Udávaná spotřeba je 2,6 l na 100 km. Celková váha motocyklu je 136 kg a jeho cena je stanovená na 3.990 eur.

Nová atraktivní dváca se již objevila v České republice. Stojí po boku klasičtější verze Varese 125, za podobnou cenu, která bude pod 110 tis. Kč