Motocykl Indian Challenger RR, který se účastní závodů MotoAmerica King of Baggers je nyní k dispozici veřejnosti, prakticky v identické konfiguraci, v jaké jezdí závody samotné.
Limitovaná série pouhých 29 kusů motocyklů Challenger RR se dostane k veřejnosti, ve stavu, v jakém se s ním nový majitel může vydat rovnou na závody. Replika motocyklu závodníka Tylera O´Hary bude vybavena všemi komponenty, které jsou osazeny na závodním stroji, který vyhrál druhý ročník výše uvedeného šampionátu.
Indian Motorcycle společně s ladičskou firmou S&S nabídnou plně vyladěný motocykl, který obsahuje:
- S&Szávodní výfukový systém 2-1
- 17" lehká závodní kola
- Závodní pneumatiky Dunlop
- S&S CNC frézované brýle umožňující nastavení geometrie motocyklu
- Přední tlumiče Öhlins FGR220
- Zadní centrální tlumič Öhlins TTX
- Konverzní systém řemen - řetěz od S&S
- Boční kufry z karbonu
- Zadní blatník ze skelných vláken
- Zvýšené závodní sedlo pilota
- S&S nastavitelná kapotáž
- Aerodynamické kryty světel
- Aerodynamický plexištítek
- S&S přepákování stupaček, zadní brzdy a řazení
- S&S závodní vačky v hlavách válců
- 112-kubíkový kit pro zvýšení objemu válců
- S&S manuální napínák rozvodových řetězů
- Airbox S&S se 78-milimetrovou klapkou
- S&S CNC zadní nastavitelná kyvná vidlice
- Zadní brzdový třmen Hayes, EBC zadní kotouč a SBS brzdové destičky
- Monoblok brzdové třmeny Brembo M4 a 330-milimetrové kotouče, SBS destičky
- Plně nastavitelná závodní řídící jednotka MAXX ECM
- S&S frézovaný kryt spojky
- S&S nastavitelná řídítka
Úprav na motocyklu je opravdu mnoho a když vezmeme v potaz exkluzivitu 29-kusové série, nepřekvapí ani astronomická cena, dotýkající se dvou milionů korun. Konkrétně 87000 €. Nikoho asi nepřekvapí, že stroj není možné provozovat v silničním provozu. Množství úprav je tak vysoké, že je určen pro sběratele, nebo vážné zájemce o závodění v americké sérii baggerů.