Šuškanda z Japonska hovoří o tom, že by Suzuki měla pracovat na alternativě k Yamaze R7, tedy na levném supersportu, který je vybaven novým řadovým dvouválcem, který je aktuálně montován do modelů V-Strom 800 a GSX-8S.
Základem nového kapotovaného supersportu by se měl stát právě model GSX-8S, tedy naháč, který by měl dostat kapoty a celou kolekci dalších změn. Jak bude stroj vypadat samozřejmě ještě není známo, ale to nezabránilo japonskému magazínu Young Machíne, aby ve spolupráci s Mich Superbikes nevytvořila počítačový model, jak by mohl stroj vypadat. Na stejném základě by měly být motocykly dva. Polokapotovaný model GSX-8F a plně kapotovaný supersport GSX-8R.
Možná podoba budoucí GSX-8F
Model dostal některé typické markery, jako jsou například nad sebou umístěná obdélníková světla, jaké můžeme vidět právě v naháči GSX-8S. Pro účely supersportu samozřejmě překrytá polyakrylátovou kapotáží. Potvrzuje se, že by GSX-8R měla dostat vylepšený podvozek, nízká clip-on řídítka. Dá se očekávat, že by mohly být relokovány také stupačky a Mich Superbikes v rámci modelu změnil jak přední blatník, tak délku podsedlové sekce.
Jen si připomeňme, že dvouválcový motor o objemu 776 kubíků poskytuje výkon 82 koní. Jeho elektronika umožňuje na výběr ze tří jízdních výkonnostních režimů. Suzuki GSX-8S, ze kterého by měly GSX-8S a GSX-8R vyjít, disponuje čtyřúrovňovou kontrolou trakce, systémem ABS a asistentem pro snadné rozjezdy. Motocykl by měl být, stejně jako GSX-8S vybaven podvozkem KYB, radiálními čtyřpístkovými třmeny Nissin a obousměrným řadícím quickshifterem.