Bendě se nedá upřít fakt, že ji nechybí odvaha (a finance) procházet neprobádanými cestičkami k duši motorkářově. A někdy si u ní i zdánlivě na hlavu postavené technické řešení najde svého zákazníka.

Viz například mnou nedávno testovaná Benda LFC700, o které mi řekli již dva lidé, že je až tak velká k*kotina, že si to budou muset koupit. Napoleon Bob vypadá na zajímavě technicky řešený motocykl, že snad jedinou výtku bychom našli o čísla označující objem válců.

napo1

Čtvrtlitrový obsah totiž není kdovíjaké terno, který by měl z Napoleon Boba udělat primární motocykl Pána tvorstva. Však Benda pomocí fotografií napovídá, do kterých vod se strojem míří.

napo2

Vodou chlazený V-twin o objemu 249 kubíků dává necelých 26 koní a 25 Nm točivého momentu. Klasická aura motocyklu navozuje nostalgické vzpomínky na trailingové přední vidlice, přesto je u Napoleon Boba teleskopická, s externě vyvedenými tlumiči.

napo3

Zadní tlumiče jsou také zajímavě uchyceny, uvnitř kyvné vidlice.

napo4

Přes klasický vzhled je Napoleon Bob veskrze moderním motocyklem, vybavený systémy ABS, kontroly trakce, vstřikováním, šestistupňovou převodovkou, TFT přístrojovým panelem, i antihoppingovou spojkou.

182 kilogramů vážící motocykl s nízkým těžištěm má sedačku pouhých 748 milimetrů vysoko a tak jistě osloví řidiče a řidičky nízkých postav. A jistě i muže, kteří si vybaví garáž druhým stylovým strojem pro courání po městě.

napo5