Kde si v hloubi, snad v desátém podzemním podlaží továrny Piaggio v městečku Pontedera, leželo za desatero zámky tajné oddělení, kde se po dlouhá léta vyvíjela modrá barva.

Dnes se tomuto oddělení říká R&D a sídlí v baráku, kterému se říká Garáž 8. Tajně vyvinutá modrá barva ovšem zůstala dlouho uložena v šuplících, než ji letos Vespa vytáhla na denní světlo, upletla z ní wooow efekt, do kterého zahalila novou Vespu Officina8.

offi3

V barvě Officina8 je možné od dnes koupit i model Primavera

Základem této Vespy jsou modely GTV 310, ten který má světlo položené uprostřed předního blatníku a Primavera, se světlem na řídítkách. Vespu Officina8 zdobí zejména ona modrá barva "Officina8" 

offi1

Vespa GTV 310 Officina8

Ta charakterizuje tento exkluzivní kousek, který je vyveden v industriálně matné barvě, s mnoha speciálními detaily, jako jsou třeba zrcátka v koncích řídítek, stříbrné lemy kapotáže, či dvoubarevná zlato-stříbrná kola.

offi2

Vespa GTV 310 Officina8

Vespa si k tomuto skútru připravila působivou prezentaci, ve které naznačuje, jak již od pozdních čtyřicátých let zástupy designérů, kresličů, konstruktérů, metalurgů a obráběčů dnem i nocí dřeli, aby postavili na nohy legendární značku Vespa.

offi4

Parádní prezentaci Vespy doplňuje také Welcome Kit, malou krabičku, ve které je vedle návodu k použití také tato brožura, která budoucímu majiteli dá zřetelně najevo, že Vespa není žádná rychlokvaška, ale po desetiletí hýčkaná značka, která dospěla až do dnešních dnů.

Majitel Vespy Officina8 dostane k dispozici možnost se obléci do tématického trička, mikiny, pláštěnky, rukavic a hlavně si koupit helmu ve stejném barevném provedení. Obojí vybaveno logem Officina8.