Suzuki představila variantu svého úspěšného modelu SV650 v úpravě Café. Není to s křížkem po funuse?

SV650 je poměrně úspěšný model, který bojuje zejména nízkou cenou, než nějakými výstřelky moderních technologií. Škoda že s tímto modelem nevyšla Suzuki o pár let dříve, když se v posledních letech vlna pozornosti obrací spíše na stranu scramblerů pro volný čas.

suzu6

SV650X se od SV650 liší jen v detailech. Sdílí téměř vše, až na horní brýle, které nemají držáky na řídítka. Řídítka jsou clip-on přímo na předních vidlích a na pravém řídítku je nádobka brzdové kapaliny, evokující vzhled dražších motocyklů hostících radiální brzdový válec předních brzd. SV650X má ovšem stále axiální brzdový válec, takže je to jen designová záležitost. Malý větrný štítek a přídavná LED mlhová světla dávají stroji agresivnější vzhled, kdy motor je avšak ten stále stejný, dobrý véčkový dvouválec poskytující 75 koní a 63 Nm kroutícího momentu.

suzu3

Suzuki se snaží lehce diferenciovat své modely bez dalších dílčích úprav. SV650 můžeme nyní najít tedy i v úpravě Café, Scrambler a Rally, přičemže se stále jedná o identický stroj a je škoda že Suzuki nevyužije platformu jako to dělá třeba Yamaha s MT-02 (naháč MT-02/ cesťák Tracer 700/ klasik Xsr700/ enduro Tenere 700 v přípravě), kdy každý tento model je výrazně odlišen od druhého. Suzuki bohužel pouze mění řídítka a pneumatiky, což je škoda nevyužitého potenciálu.

 

 

suzu12 Suzuki SV650 Scrambler  - exkluzivně pro francouzský trh

suzu11 SV650 Rally - koncept ve fázi vývoje ... čehosi asi hodně náročného