Kdo nestaví scramblera jako by nebyl. Rieju jako mnoho jiných rozšiřuje portfolio výrobků o scramblery, malé naháče a elektrická kola.

Rieju je s námi již od roku 1934, kdy pánové Luis Riera Carré a Jaime Juanola Farrés založili ve Španělsku tuto malou firmu. Aby s námi vydržela po další léta, šikovně reaguje na potřeby trhu a přináší atraktivní novinky. Rieju nikdy nevyráběla veliké motorky, proto jsou tyto novinky zejména ze sféry zájmu držitelů řidičských oprávnění A1.

Centuri

Malý scrambler (viz. úvodní foto) s jednoduchým a čistým designem je poháněn motorem značky Piaggio o objemu 125 ccm. Ten je vybaven vstřikováním paliva, šestistupňovou převodovkou. Dává maximální výkon 19 koní, ale je kvůli legislativě pro kategorii A1 seškrcen na 15 koní. Jednoduchý trubkový rám, 40-milimetrová obrácená vidlice, 280mm veliký kotouč vpředu, 220 mm vzadu, kola jsou 18 a 17" veliká. Nádrž pojme 18 litrů a sedlo o výšce 795mm dovolí posadit i drobnější postavy. Deklarovaná hmotnost je milých 135 kilogramů. Stroj přijde v šedé nebo černé barvě a základní cena bez příplatkové výbavy bude začínat na 4700 €.

 

Strada 125

Moderněji vypadá malá příměstská motorka, jejíž motor je od pohledu jednodušší. Kombinace asijských a evropských komponent dala dohromady vzduchem chlazený motor a dovolila cenu srazit hodně nízko. Vpředu je klasická vidlice, vzadu dvojité vinuté tlumiče. Kola o velikosti 17" obouvají pneumatiky o šíři 90 a 110mm a jako u Centuri jsou bržděny kotouči o průměru 280 a 220 mm. Nádrž má opět 18 litrů, výška sedla 785mm a hmotnost 130 kg. Cena od 2690 €

NUUK

Rieju nedefinuje NUUKa jako skůtr, ale jako elektrický scrambler. Definice nedefinice, každý si udělá dojem sám. Vzduchem chlazený motor dává dva výkonostní stupně, 4 kW a 10,5 kW, podle toho kolik si koupíte baterií.  S jednou baterií a 4kW je stroj homologován jako moped s t-max 45 km/h a s dvěma bateriemi jako motocykl s rychlostí 115 km/h. Veliký prostor mezi nohama "pilota" umožňuje instalaci až 5 baterií, každá o kapacitě 50Ah. Rieju plánuje prodávat NUUKa i jako silniční variantu i jako elektrický cargo moped. Cena nebyla prozatím uveřejněna.

Elektroniku používá od firmy Bosch. Kola 17"  obouvají pneumatiky 110 a 130 mm, sedlo je 785 mm vysoké a deklarovaná hmotnost opět 130 kg (s jednou baterií).