Ve Švédsku je dostatečně horko na to, aby se tam našlo dostatek horkých hlav pro další stavbu šílené motorky.

Nedávno jsme si tady ukázali zajímavou stavbu Moto Guzzi, která disponovala přeplňováním turbodmychadlem. Podobně tak přistoupili ke stavbě dva švédové, Anders Lundgren a Lasse Sundberg z dílny Fullhouse Garage Shop. Tito dva stavitelé vzdali hold spoluzakladateli značky Indian Oscaru Hedströmovi představením Super Scouta.

 

"Chtěli jsme postavit motorku, která bude mít souvislost s dlouhou historií značky Indian, s jeho závodní historií a současně bude brát v potaz nové technologie Indianu ze současnosti. Model Scout byl pro nás ideálním materiálem a ve světle našich úprav jsme ho nazvali Super Scout"
Anders Lundgren

Motor byl vybaven vodou chlazeným turbodmychadlem Garett 25 a dle úrovně nastavení plnícího tlaku podává výkon v rozmezí od 150 do 200 koní, měřeno na zadním kole. Motor a značné množství kosmetiky kolem něho pochází ze standardního Indiana Scout. Rám byl ovšem postaven zcela nově. Nejvíce práce dalo implementovat turbo. Garett 25 má již integrovaný přetlakový ventil, sání i výfuk byly realizovány pomocí nerezových trubek. Z důvodu minimalizace turbo lagu bylo turbo integrováno co nejtěsněji k sání a k výfukovým ventilům.

Pro řízení motoru byla integrovaná programovatelná elektronika, která se přes bluetooth rozhraní nastavuje z iPadu. Jako palivo slouží ve Švédsku velmi populární E85. Chladiče jsou z Hondy CRF 450, obě kola mají průměr 23". Přední brzda je od firmy Beringer a nádrž je falešná, kdy je pod ní integrovaná elektronika. Palivo se nachází pod sedačkou jezdce.