Společnost Benelli představila plány do budoucna. Projekt má mít řadu motocyklů s jednoválcovými, dvou, tří a čtyřválcovými motory o objemu 250 až 1200 ccm.

Již byl odhalen tříválcový maxi Tourer 1200GT. Společnost původně zveřejnila ukázku "nového motoru" se čtyřmi válci, který se velmi podobá motoru u modelu MV Agusta F4, což zřejmě vyplývá z nedávno ohlášené spoluprávi MV Agusty s mateřskou společnostní Benelli. Poté oznámila vznik partnerství se společností QJMotor Co. Toto partnerství ovšem vzniklo za účelem distribuce motocyklů v Číně.

Společnost Benelli také odhalila své budoucí plány, které zahrnují čtyřválcový motocykl o objemu 1000 ccm a reinterpretaci staršího modelu o objemu 900 ccm. I u tohoto motoru se dá čekat, že bude jistou analogií motoru MV Agusta, který se objevuje u modelů F4, nebo Brutale 1000RR.

V Číně byl dále zveřejněn snímek, který jasně ilustruje tři druhy motorů o objemu 250, 380 a 530 ccm. S největší pravděpodobností by mohlo jít o motor pro nový klasický Benelli Imperiale, který bude představen do konce roku i ve verzi o objemu 530 ccm, jako doplněk k současným modelům o objemu 400 ccm. QJMotor nedávno oznámil, že je zde také pravděpodobnost, že bude představen motocykl Benelli z cestovního endura Turismo Sport 250. Což by mohl být stroj podobný TRK800, který se na úvodním obrázku velmi podobá stroji KTM 790 Adventure.

Řada také zahrnuje vodou chlazené paralelní dvouválce o objemu 300, 500, 700 ccm a tak se dá čekat, že Benelli v tomto či podobném designu uvede celou plejádu modelů. Brzy také představí i tříválcové modely o objemu 400, 700 a 900 ccm pro silniční stroje.

POSLEDNÍ SOUVISEJÍCÍ NOVINKY

Co se týče velmi brzkých modelů, Benelli oznámila, že brzy představí cestovní enduro  TRK800 (v úvodní fotografii) a "Leoncino Cross" vycházející ze současného scrambleru Leoncino.