Na začátku byl stroj v inzerátu. Bylo to oskákané BMW, které mělo upravený rám a geometrii pro zdolávání těžkého terénu. A hlavně ručně vyráběné hliníkové nádrže. Gregor Halenda se do stroje zamiloval, ale než se rozhoupal, motorku mu před nosem někdo vykoupil.
Nový majitel si se strojem ovšem nevěděl rady. Spousta mechanických závad zejména na motoru ho zastavila v přestavbě a tak po několika měsících se stroj objevil opět v inzerci. Na druhý pokus Halenda neváhal a motorku hned koupil. Ve stavbě motocyklů není žádný nováček. Již jako náctiletý koupil staré BMW R90, které přestavěl a najezdil s ním 6500 po pouštích státu Colorado.
KTM Super Enduro 950 při zakázkové přestavbě pro Rev´it
Halenda se živí jako fotograf a příležitostný stavitel enduro motocyklů. V poslední době se také ukázal veřejnosti svou stavbou stroje KTM Super Enduro 950, který sloužil jako showbike pro firmu REV´IT. Nynější BMW získalo kompletní generální opravu motoru a dalších 10 koní. Podvozek tvoří 48 mm tlumiče WP z KTM 690R s brýlemi z KTM 450SX, zadní tlumič z Yamahy WR tlumí kardan z BMW R1100GS. Nádrže mají kapacitu 30 litrů a celý stroj váží bez paliva 166 kilogramů. Dále už jen fotograficky, pro potěchu oka.