S Brixtonem Storr jsme se mohli setkat na veletrhu EICMA 2022 a také na naší výstavě Motocykl v Praze v roce 2023. Až nyní je hotov a první kusy již jezdí.
Od výrobce motocyklů Gaokin již sjíždějí nové Storry z výrobní linky a vzhledem k tomu že je Brixton evropská značka, již brzy bychom se s nimi brzy mohli setkat i u nás.
Storr 500 notně využívá úspěšné platformy motocyklu Brixton Crossfire 500. Přesto je na něm mnoho změn, aby dostatečně splnil očekávání zákazníků. Za zpožděním motocyklu také stojí finanční problémy majitele značky, rakouské firmy KSR, které jsou již nyní zažehnány a tak se může Storr 500 vydat do Evropy. Prozatím je možné ho vidět pod značkou výrobce Gaokin v Číně.
Brixton Storr 500 je poháněn paralelním dvouválcem o objemu 486 kubíků, s maximálním výkonem 47 koní. Bude tak splňovat požadavky řidičáků A2. Oproti původnímu prototypu je vidět, že finální model má notně vyšší podvozek, přičemž prototyp ho měl původně z modelu Crossfire 500XC. Prodejní verze ho má odhadem o 30 milimetrů vyšší, což znamená, že by odpružení mohlo mít dráhy 180-190 milimetrů.
Brzdy zůstaly stejné - 320 milimetrový přední kotouč a radiální čtyřpístkový třmen J.Juan. A zadní jednopístkový třmen. Oproti Crossfire bude Storr již osazen velikým, vertikálně posazeným barevným TFT přístrojovým LCD panelem s možností komunikace s mobilním telefonem skrze bluetooth.
KSR aka Brixton přitom nehodlají usnout na vavřínech. A podle uniklých nákresů pracuje i na mastodontu Storr 1200, který má využívat motoru z Crossfire 1200.