Honda příjemně překvapila se svým nahatým Neo Sports Café, překvapení doplnila supersportovním Interceptorem.

Musí se uznat, že koncepty Honda opravdu umí na jedničku. Škoda že sériová produkce z nich čerpá tak pramálo. CB4 Interceptor byl v záplavě motorek na výstavě EICMA jako zjevením. Z moderních konceptů to byla jasně zářící - temná hvězda, nenápadně stojící na otočném podstavci na stánku Hondy. A možná, těžko mu říkat supersport. Je to spíš moderní café racer s kapotáží.

Design spáchali jak jinak než Italové. RnD designové centrum v Římě ukázalo svůj koncept CB4 již v roce 2015 a pro rok 2017 ho náležitě obléklo a zmodernizovalo. Koncept stojí na technice Hondy CB1000R, kdy ovšem velmi umně zakrývá rám. Z toho je vidět jen malá část. Výfukové svody jsou dominantou, kdy 4v1 koncovka se ztrácí v zadním bobku za sedačkou. Předku stroje vévodí ohromný větrák, který je obkroužen LED lampou. Dle vyjádření Hondy, větrák slouží jako generátor energie, využívající náporu větru pro výrobu elektřiny pohánějící zakřivenou LCD dotykovou obrazovku, která je integrovaná pod tmavým sklem po celé nádrži. Aerodynamická polokapotáž vkusně komponuje kryty chladiče do jednoho strukturálního kusu.

 

Podvozek a tlumič řízení Ohlins, letmo uložené zadní kolo, spojková a brzdová radiální pumpa Brembo, černé radiální brzdiče Brembo M4 - samé fajnové komponenty, které dělají z motorky šperk na kolech.

 

Hondo, kdy tohle začneš vyrábět? Tohle chceme