Aerodynamická křidélka jsou vděčným tématem poslední tři roky. V MotoGP s nimi přišla Ducati a v duchu přísloví "co neumím zkopírovat, to zakážu" si konkurenti na ně začali stěžovat. Tak dlouho a intenzivně, až byla zakázána.

Každopádně, své opodstatnění mají a svou marketingovou hodnotu taktéž. Aerodnymická křidélka se evolučně proměnila v prvky kapotáže, které vypadají výrazněji civilněji. Proto Aprilia vydává limitovanou edici 125 kusů stroje RSV4 RF LE. Tento stroj by měl být dle Aprilie první sériový stroj, který tato křidélka využívá, o čemž by se dalo v souvislosti s Kawasaki H2R polemizovat. RSV4 RG LE zakládá design kapotáže na MotoGP stroji Aprilia RS-GP a její cena se očekává kolem 25 tisíc dolarů.

Na rozdíl od závodní RS-GP jsou avšak tato křidélka spíše designovou záležitostí, než by měla nějaký výraznější aerodynamický vliv. Zástupce Aprilie prohlásil, že "tato aerodynamická vylepšení nabízejí vyšší úroveň přítlaku, který je využitelný právě v závodním tempu. Tento superbike v limitované edici se zaměřuje především na designovou stránku, než aby tato křidélka přinesla znatelnější aerodynamický efekt."

Jiná situace je v WSBK, kde se o záležitostí křidélek hovoří taktéž. Pravidla hovoří, že motocykl jezdící v WSBK může být vybavek mj. křidélky, pokud je tak i v civilní verzi homologovaný. To by mohlo Aprilii dopomoci tato křidélka legálně protlačit do WSBK stroje pro rok 2019.