Když v červenci prohlašoval šéf Francouzského zastoupení Hondy Fabrice Recoque že Honda má na cestě dva modely se čtyřválcovým 650 ccm motorem a že jeden z nich bude funky bike, dozajista měl na mysli tento stroj

Honda ukázala svoji vizi šestkového Neo Sports Café již na Tokijském motosalónu. Do německého Kolína a i na Pařížský motosalón přivezla prototyp stroje, který je do značné míry odlišný od Tokijského předchůdce. Samozřejmě, zůstal motor, zůstala celková myšlenka, která byla ovšem dotažena více do fáze bližší sériové výrobě. Jednostranná kyvná vidlice byla zaměněna za klasickou, zmizely drahé karbonové komponenty, zmizely CNC obráběné prvky, ovšem na druhou stranu motorka vypadá výrazně dospěle a rozhodně se více přiblížila možnému sériovém stavu.

Do značné míry je sérii stále daleko. Drobná koncovka výfuku od SC Project vypadá efektně, ovšem určitě nebude plnit hlukové ani emisní limity, takže v sérii bude určitě výrazně větší. Krásná odlehčená "prdelka" vypadá efektně, ale také nebude plnit normy, takže bude doplněna výložníkem suplující zadní blatník a držák blinkrů a SPZ, jako má třeba CB 300 R. Koncept má na místě spolujezdce bobek a tudíž chybí i stupačky spolujezdce. Což se v sériovém provedení určitě změní, protože ostatní stávající stroje rodiny CB NSC jsou vždy dvoumístné.

POSLEDNÍ SOUVISEJÍCÍ NOVINKY

Zajímavé je přední světlo, které staví na nejmodernejších velkoplošných COB LED čipech, takže se můžeme těšit na veliké zářící svítící plochy. Jak hodlá Honda vyřešit směřování světelného toku aby světla neoslňovala není známo. Je možné že se prostě přední světlo v takovéto podobě do série nedostane. Očekávat můžeme motor s výkonem kolem 90 koní s kroutícím momentem 64Nm.