Norton i Breitling jsou značky s předlouhou historií. A tyto historické symbiózy zákazníky baví a jsou ochotni si za ně náležitě připlatit, soudí u Nortonu.

Motocykly značky Norton nejsou zákazníky nijak extra vyhledávané. Leckomu se líbí, ale už jen málokdo je ochoten si stroj koupit. Své by o tom mohla říci třeba Moto Morini, nebo MV Agusta, která velikou část své produkce prodává coby limitované edice. U Nortonu tomu není jinak a 77 strojů Breitling Sport bude tvořit limitovanou edici, na jejímž stylingu se podepsal výrobce světoznámých hodinek.

nobr2

Stroj Norton Breitling Sport je postaven na základě klasického Nortonu Commando 961. Edice Breitling Sport se bude od originálního Commanda lišit jinou barvou, sedačkou s vyšitým logem Breitling a jinými koly.

 

nobr1

Stuart Gartner, šéf Nortonu a Georges Kern společně hovoří o historii obou firem. Norton začal vyrábět motocykly v roce 1892. Breitling své hodinky v roce 1884. Více než staletá historie obou firem je podle jejich aktuálních představitelů vhodným spojením moderní techniky, inovací a vybraného designu. Klasika nad klasikou by mohla oslovit neortodoxní řidiče, kteří si chtějí užít zejména obdivných pohledů majitelů mainstreamových značek.

POSLEDNÍ SOUVISEJÍCÍ NOVINKY

 nobr3