Nová série detailů odhaluje podrobnosti nadcházejícího malého supersportu zelené stáje.

Výroba Kawasaki ZX-25R bude podléhat high-tech měřítkům a proto si ji Kawasaki ponechá v Japonsku. Bude to jeden z mála maloobjemových strojů, které budou vybaveny celou plejádou elektronických asistentů, které můžeme vídat u řádově větších strojů. Budou to jízdní módy motoru, několikastupňová kontrola trakce a zřejmě i náklonové ABS. A nejenom elektronika bude high-tech, ale i mechanická stránka. Přední vidlice bude USD a zřejmě nastavitelná a čtyřválcový motor bude mít DOHC rozvod.

zx251 

Motor sám o sobě nebude žádné ořezávátko. Otevřená verze bude dávat kolem 60 koní, odhadem při 19-20 tis. otáčkách. S nejvyšší pravděpodobností bude stroj také prodáván uzavřený pro skupinu A2. Vzhledem k nízké hmotnosti stroje kolem 150 kilogramů by měl být stroj uzavřen na cca 41 koní.

POSLEDNÍ SOUVISEJÍCÍ NOVINKY

Což bude možná realizováno pomocí snížení maximálních otáček, zřejmě na 16000 za minutu. Adekvátně k celému mechanickému nastavení budou dimenzovány i brzdy, kdy se (i podle skicy) předpokládají vpředu dva kotouče.