Společnost Benelli představila plány do budoucna. Projekt má mít řadu motocyklů s jednoválcovými, dvou, tří a čtyřválcovými motory o objemu 250 až 1200 ccm.

bl1

Již byl odhalen tříválcový maxi Tourer 1200GT. Společnost původně zveřejnila ukázku "nového motoru" se čtyřmi válci, který se velmi podobá motoru u modelu MV Agusta F4, což zřejmě vyplývá z nedávno ohlášené spoluprávi MV Agusty s mateřskou společnostní Benelli. Poté oznámila vznik partnerství se společností QJMotor Co. Toto partnerství ovšem vzniklo za účelem distribuce motocyklů v Číně.

bl3

Společnost Benelli také odhalila své budoucí plány, které zahrnují čtyřválcový motocykl o objemu 1000 ccm a reinterpretaci staršího modelu o objemu 900 ccm. I u tohoto motoru se dá čekat, že bude jistou analogií motoru MV Agusta, který se objevuje u modelů F4, nebo Brutale 1000RR.

bl4

V Číně byl dále zveřejněn snímek, který jasně ilustruje tři druhy motorů o objemu 250, 380 a 530 ccm. S největší pravděpodobností by mohlo jít o motor pro nový klasický Benelli Imperiale, který bude představen do konce roku i ve verzi o objemu 530 ccm, jako doplněk k současným modelům o objemu 400 ccm. QJMotor nedávno oznámil, že je zde také pravděpodobnost, že bude představen motocykl Benelli z cestovního endura Turismo Sport 250. Což by mohl být stroj podobný TRK800, který se na úvodním obrázku velmi podobá stroji KTM 790 Adventure.

bl5

Řada také zahrnuje vodou chlazené paralelní dvouválce o objemu 300, 500, 700 ccm a tak se dá čekat, že Benelli v tomto či podobném designu uvede celou plejádu modelů. Brzy také představí i tříválcové modely o objemu 400, 700 a 900 ccm pro silniční stroje.

POSLEDNÍ SOUVISEJÍCÍ NOVINKY

Co se týče velmi brzkých modelů, Benelli oznámila, že brzy představí cestovní enduro  TRK800 (v úvodní fotografii) a "Leoncino Cross" vycházející ze současného scrambleru Leoncino.

bl6