Oficiální uvedení nových modelů hobby enduro motocyklů CRF250L se očekává až 13. listopadu. Honda ale již ukázala fotografie a zveřejnila některé specifikace.

CRF250L jezdí po silnicích už nějaký ten pátek bez zásadnějších inovací. Předloni se k ní přidal cestovněji laděný model Rally, který má před řidičem rozlehlou cestovní kapotáž. Pro příští rok uvedla Honda celou hromadu vylepšení a to jak modelu L, tak Rally.

crff25

CRF250L získává pro příští modelový rok novou masku ve stylu ostré endurové CRF450R. Oproti klasickým žárovkám bude mít LED přední světlo pro tlumené i dálkové svícení. Verze Rally bude mít obě světla také v LED variantě. Zda-li byla zvětšena nádrž není jasné. Dříve Honda avizovala že verze Rally ji dostane ještě větší než má stávající. Ale pro rok 2021 neuvedla, jestli je opravdu větší, nebo má stále 10,1 litru.

crff21

 

Motory jsou inovované, aby splnily emisní normu Euro 5. Oba stroje prošly optimalizací sacího a výfukového systému. Mají nové výfuky a jiný druh vzduchového filtru. Současné modelové ročníky mají maximální výkon necelých 28 koní při 8500 otáčkách a 22,6 Nm při 67500 otáčkách. Nakolik se změnil výkon motoru díky výše uvedeným inovacím není ještě známo.

POSLEDNÍ SOUVISEJÍCÍ NOVINKY

Co se dalo pochopit z Japonské prezentace, oba stroje mají i inovovaný rám. Ten by měl být lehčí a přitom pevnější. Taktéž podvozek by měl být o něco tvrdší a s vyššími zdvihy odpružení. Konkrétní čísla si taktéž prozatím nechává japonský výrobce pro sebe. Vzhledem k tomu že předchozí ročník měl tlumiče eloxované do zlata a nové jsou do bronzova, je možné, že nové modely mají zcela odlišný podvozek.

crff22

crff23

crff24