Tříválcový motocykl není u BMW rozhodně nic nového. Poprvé jsme o něm slyšeli (tedy ti, co se narodili hodně brzy) již v roce 1929 a naposledy v roce 1996 v modelu K75. Tříválcový řadový motor přezdívaný "cihla" byl tehdy podélně uložený a na dlouhou dobu zůstal poslední. Nyní světová média spekulují o tom, že se očekává jeho návrat.

Moto Guzzi V100 je v historii značky přelomový model. Zcela nový motor, který je z většiny chlazen vodou dosahuje ve své kategorii nadprůměrně dobrých parametrů a jak se dalo čekat, po úvodním modelu V100 Mandello ho továrna ležící na březích jezera Como umístí do cestovního endura.

Voge má v nabídce pouze dva "klasické" naháče. Na jedné straně spektra je jejich 125-tka, na druhé straně nabídky dvouválcový půllitr. Přesně mezi mě by měl dorazit zcela nový model, který by mohl oslovit jistou skupinu zákazníků příjemným poměrem výkonu a hmotnosti.