CFMOTu se poměrně solidně daří prodávat cestovní endura. V nabídce má 450 a 800 ccm modely a přesto s těmi nadcházejícími směřuje jak do levnějších, tak do dražších segmentů.
Kolem 90 tisíc korun (3500€) by se mohla prodávat dvěstěpadesátka, osazená jednoválcovým motorem o výkonu 24 koní při 8000 otáčkách.
Jednoduchý stroj určený pro šudlání se po loukách a polních cestičkách vyniká zcela jednoduchou technikou, s koly o průměru 21 a 18 palců, která se opírají o tlumiče se zdvihem odpružení 160 milimetrů, s poměrně vysokou světlo výškou 235 milimetrů.
Nádrž o kapacitě 13 litrů by měla postačit na téměř 400kilometrový dojezd. Plně natankovaný stroj váží 155 kilogramů.
CFMOTO 1000MT-X (počítačový render)
Na zcela opačné spektrum má namířit tříválcový litr, který by mohl začít definovat nové řady 1000MT a 1000MT-X. Motor, který má základ v litrovém tříválci pro UTV stroj Uforce U10 Pro je samozřejmě výrazně přestavěn pro účely motocyklu. Ale pohybujeme se stále v rovině "jedna paní povídala" a jak se bude blížit veletrhu EICMA, tak se budou informace zpřesňovat. Motor má mít objem 998 ccm a vzhledem k tomu že měl být vyvíjen ve spolupráci s KTM, klidně by to mohl být i řadový dvouválec, podobný motoru v KTM Duke 990 (123 koní). Ten má ale zase objem válců 947 kubíků, no takže si opravdu budeme muset počkat.
CFMOTO 1000MT-X (počítačový render)
Avizovaný litrový tříválec CFMOTO má poskytovat výkon kolem 110 koní a točivý moment 105Nm. Jak výkonem tak cenou by měl stát na pomezí aktuálního 800MT (800MT-X) a třeba Triumphem Tiger 900. Prosakuje se také hmotnost, která by (bez paliva) měla být 215 kilogramů. Na motocyklu by měly být brzdy Brembo a standardně nazuté pneumatiky Pirelli, což je oproti zažitým pořádkům (J.Juan a CTS) výrazná změna.
| POSLEDNÍ SOUVISEJÍCÍ NOVINKY |
Design není veřejně známý a prozatím ho nikdo nevynesl na světlo. Dá se ale čekat, že bude (jakoby a cíleně) profláknut těsně před EICMA, tedy odhadem tak za 7 až 10 dnů.













