Návrat Husqvarny Nuda 900? Bohužel, světová média vaří z vody
Během posledních pětí dní se mohou světová média přetrhnout se zprávou, že Husqvarna vrátí na trh maxi-supermoto Nuda 901, s motorem z KTM 890.
Během posledních pětí dní se mohou světová média přetrhnout se zprávou, že Husqvarna vrátí na trh maxi-supermoto Nuda 901, s motorem z KTM 890.
Variabilní časování ventilů je obvykle doménou vysoce výkonných motocyklů, které jsou pro výrobce jistou známkou prestiže. Už jen zřídkakdy se objevuje u strojů střední kategorie a prakticky vůbec u mainstream produkce. To by se mohlo brzy změnit, alespoň v podání značky BMW.
Ten kdo navštívil na nějakém z posledních veletrhů stánek značky Benda se jistě nestačil divit, co všechno dokáží v dnešní době výrobci nabídnout. V době, kdy se masoví výrobci stahují z trhu V-twin motorů a utíkají k řadovým dvouválcům či dokonce k jednoválcům, Benda nabízí nový V4 motor.
Kawasaki se hodlá vrátit do evropského endurového šampionátu. A protože enduro je doménou evropského kontinentu, vrací se se svou evropskou značkou Bimota.
Problémy s přehříváním vedou k ohlášení servisní akce, v jejímž rámci má být odstíněn větrák chladiče. Následovat bude zřejmě i softwarový update.
Moto Morini nám po téměř patnácti letech připravuje reparát svého někdejšího cestovního endura Granpasso. Nový X-Cape 1200 bude až na motor zcela nový.
Stefan Pierer je bezesporu jedním z lidí, kteří z prdu vykouleli kuličku. Narozen v roce 1956, v roce 1987 založil investiční společnost Cross Industries, která poměrně vzápětí koupila tehdy zkrachovalou firmu KTM.
Jakkoliv by někomu mohlo přijít sousloví "Royal Enfield" a "elektronika" poněkud legrační, je to čistá realita. Ani natolik jednoduchá motorka jakou Himalayan je se dnes bez ní neobejde a je tudíž objektem kontinuálního vývoje.
Dílem náhody může být aktuální patentová přihláška značky KTM, která chce do svých modelů s 1290-tkovým motorem implementovat automatickou převodovku. Předkládá ho pár týdnů poté, co oznámila kapitálový vstup do MV Agusty, která převodovku na podobném principu prodává už několik let.
Již za několik dnů nám české zastoupení CFMOTO na pražském veletrhu Motocykl představí nejnovější iteraci cestovního endura 800MT. Ta přinese změny zejména v elektronické výbavě.
Kooperace mezi výrobcem motocyklů KTM a úpravcem automobilů Brabus přinesla v loňském roce limitovanou 144-kusovou sérii motocyklu Brabus 1300 R. Ta byla během 48 minut vyprodaná. Proto by chtěl Brabus tento úspěch zopakovat i v letošním roce.
V kategorii naháčů se nám příjemně přiostřuje. Máme v ní nového Horneta, novou Suzuki GSX-8S, chystá se do ní nový Duke 790, se kterým nově příchozí CFMOTO sdílí motor. Co dalšího ještě můžeme čekat?
Od chvíle co CFMOTO vstoupilo na americký trh, je jeho jednoválcový minibike Papio o objemu 126 ccm přímým konkurentem Hondy Grom. Nyní na showroomy míří jeho druhá variace, které nese stejné rozměry, ale má retro vzhled, který jej zásadně odlišuje od konkurence.
Aprilia se v Číně patentovala nový paralelní dvouválec ve spolupráci s partnerem Zongshen. Verze tohoto motoru o objemu 440 ccm by mohla být použita ve sportovním silničním motocyklu "RS 440", který byl zachycen na těchto špionážních fotografiích během silničních testů.
Společnost Kawasaki Motors Corporation se nám každým dnem chystá představit sice maloobjemový, za to velmi výkonný stroj Ninja ZX-4R. Tento nový přírůstek v řadě Ninja má nově navržený motor i rám a bude nabízen ve variantách cestovní ZX-4R SE a supersportovní Ninja ZX-4RR. Prodej by pak měl být zahájen na podzim tohoto roku.
KTM 390 Adventure dostane pro rok 2023 několik drobných a jednu zásadní změnu.