Chcete lehkou, výkonnou, dvoutaktní a elektřinou nepřeplácanou motorku o hmotnosti pouze 98 kilogramů? Pak vám představujeme Betu s motorem o objemu 250 ccm a její větší sestru s objemem 300 ccm.

Mezi změny pro příští rok patří snížené sedlo na 910 mm a snížení hmotnosti na 98 kg.

Oba motory, jež pohání tyto motorky jsou uživatelsky přátelské a jsou navrženy tak, aby měly plynulý chod a automatické mazání oleje.

betaxtt1

Motor o objemu 300 ccm obdržel nově kompletně předělaný válec s větším vrtáním a také nový píst. Kliková hřídel byla upravena tak, aby zajistila při větším vrtání nižší zdvih pístu. Hlava válce je také zcela nová.

V řídící jednotce je také zcela nová palivová mapa. Tentokrát je nastavena tak, aby zajišťovala plynulejší a progresivnější odezvu na plyn a dodávku síly. Díky tomu je manipulace s motorkou o dost snadnější a méně problematičtější.

betaxtt2

Oba nové modely obdržely spojku vybavenou membránovými pružinami pro lehčí a pokrokovější užití, která napomáhá snižovat únavu jezdce. Spojka je také schopna přenášet větší točivý moment. Předpětí pružiny u spojky si můžeme nastavit na jednu z třech úrovní. Nový startér umožňuje rychlé a neproblematické startování motocyklu i v ne příliš příznivých podmínkách, kde je spolehlivost elektrického startéru zvlášť důležitá.

betaxtt4

Beta XTrainer 300

Elektrické komponenty byly upraveny a umístěny tak, aby se mohly bezproblémově odstranit a nebo vyměnit za nové. XTrainer 250 a XTrainer 300 mají také nový grafický design. Nové plasty bílo-červeno-modré barvy je odlišuje od stávajících modelů. Očekáváme, že oba dva modely budou na trhu dostupné koncem srpna tohoto roku.

 betaxtt3

Beta XTrainer 250