Tento nekapotovaný Superbike vycházející ze základu Brutale 1000 RR byl uveden na trh jen před několika měsíci. Nyní ho fabrika představila ještě v jeho limitované edici v počtu 300 kusů, kdy červené detaily byly nyní nahrazeny žlutými. Došlo ale nejen k úpravě designu, ale především k vypilování elektronického systému. 

Někdo by mohl říct, že MV Agusta je se svým propracovaným designem motocyklů tak daleko, že už je ani nemůže nijak zásadně vylepšovat. Opak je ale pravdou. Několik měsíců od představení původního modelu, tak vstupuje na trh s vylepšenou verzí modelu Rush 1000 a jeho černožluté extravagantní vzezření s racing kitem mu tak dodává na ještě větší exkluzivitě.

mrush3

V srdci tohoto motorového šperku bije vodou chlazený čtyřválec o objemu 998 cm3 s výkonem 208 koní, který byl upgradován o nové komponenty. Ty snižují tření a upravují načasovaní vačkové hřídele. Dále byla použita nová elektronická převodovka EAS 3.0, která je vybavená novým snímačem pro zvýšení přesnosti řazení. Změna nastala i v použití nové inerciální platformy umožňující kontrolu trakce a ABS systému Continental MK100, oboje s funkcí zatáčení. 

mrush2

Öhlinsový podvozek zůstává stejný jen byl rekalibrován pro zlepšení kontroly přenosu zatížení a tlumení. Třmeny Brembo Stylema s 320 mm kotouči, ocelovým brzdným pásem a hliníkovou přírubou vpředu a dvoupístkový třmen s kotoučem 220mm vzadu, nejsou taktéž u Rushe žádnou novinkou. 

mrush1

POSLEDNÍ SOUVISEJÍCÍ NOVINKY

Model z limitované edice se ve standardu nabízí včetně racing kitu, který kromě dalšího zvýšení výkonu až na 212 koní přináší i další doplňky jakými je např. výfuk SC s Racing ECU, karbonový výfukový kryt, kryt sedadla spolujezdce, flyscreen před přístrojový panel, CNC víčko nádrže, CNC brzdovou i spojkovou páčku, přídavná boční světla a uvítací sadu s certifikátem. Opravdu, je to jako když si kupujete šperk s pravými diamanty.