Do specializované úpravy se vrhlo italské zastoupení značky Honda. Hard enduro Super Cub 125X vychází ze sériového modelu Super Cub C125. Značně připomíná dobovou armádní Vespu a lze říci, že ji chybí už jen integrovaný těžký kulomet 😀

Italský dovozce se rozhodl pro pro zábavnější znovu představení skůtru zachování ikonického skůtru na konceptu Motocicli Audaci of Cagliari. Postavení nového Super Cubu 125X trvalo firmě celé dva měsíce.

Změny nezasáhly strukturu skůtru, ale zasáhly odpružení a estetickou část díky jiným tvarům a barvám. Ponechal si spoustu originálních dílů, jako je třeba LED přední světlo, ale nově má dvoumístné sedlo z dvou různých materiálů.

Kachní přední blatník je zhotoven firmou Serri Motorsport a je zhotoven z kovu.

Přední a zadní plasty byly vytvořeny pomocí CAD a vytisknuty v laboratoři FabLab NAT14 na vysoké škole Asproni v Iglesias.

Odpružení bylo navrhnuto s pomocí Andreani Group se specifickou kalibrací pro Super Cub 125X. Výška skůtru byla zvýšena o 4 cm oproti originálu. Boční plasty jsou z karbonu. Originální ráfky byly přebarveny na černo a kola doplňují terénní pneumatiky.

Tento skůtr byl původně skoro celý vytvořen v Sardinii. Navržen tak, aby zvládl překonat 500 km na bahnité cestě při závodu Dust'n Sardinia. Což je event motorkářského klubu na Sardinii. Dust'n Sardinia 2021 se bude konat mezi 17. až 19. září.

POSLEDNÍ SOUVISEJÍCÍ NOVINKY

Nový Super Cub 125X bude prezentován na nadcházející výstavě Eicma 23. až 28. listopadu.