Španělská značka uvedla několik důležitých vylepšeních pro své motocykly. A to jak z technické, tak z estetické stránky

Cota 301RR je poháněna jednoválcovým čtyřtaktním motorem o objemu 299 ccm. Mezi novinky patří zbrusu nová elektrická kontrolní jednotka s přepracovaným dekompresním systémem. Díky tomu je průměr odvzdušnění klikové skříně zvýšen z 1,9 mm na 2,25 mm. Motocykl má tak lepší jízdní vlastnosti a citlivější odezvu v nižších otáčkách.

jump1

Co se týče podvozku, tak rám je velmi lehký v kombinaci s hliníkovým kyvnou vidlicí. Přední vidle jsou značky Showa, kotouče jsou identické s kotoučema, kterými jsou vybaveny oficiální motocykly světového šampionátu.

jump2

Novinkou je také hliníkový tlumič výfuku, díky kterému se Montese podařilo zvýšit výkon a točivý moment o celých 5%.

jump5

Díky závodníkovi Toni Bou přidala Montesa do barevných verzí tohoto motocyklu i Race Replica kolekci tohoto jezdce. Mezi zbylé varianty patří šedá a Montesa červená barva.

jump4

Jako druhou tu máme 4RT 260. I tato závodnice má vysoce kvalitní odpružení značky Showa. Mezi novinku také patří nová barevná varianta a to kombinace černé s Montesa červenou spolu s několika bílými detaily.

jump6