Elektrických vozítek se v posledních letech produkuje čím dál víc. To žene celé pole konkurence rychle kupředu. Výrobci svoje stroje stáje vylepšují a to nejen na úrovni výdrže, ale nezbytně i na úrovni designu. Kymco nám tentokrát zahrálo na tu správnou strunu svým designem a svůj stroj označený F9 nejenže vybavili letmo uloženým kolem se zlatými ráfky, ale také unikátní dvoustupňovou automatickou převodovkou.

Tahle kolobrnda z Tchajwanu se bije v prsa fantastickými parametry motoru. Výrobce udává, že z 0-50 km/h se skútr dostane za méně než tři vteřiny. Ovšem jestli při tom jedete po zadním, nebo jsou obě kola ještě přilepná k asfaltu jsme se už nedozvěděli. Baterie je zabudována v rámu stroje a je položena nízko tak, aby se snížilo těžiště a se strojem se dobře manipulovalo. Hmotnost skůtru je 107 kilogramů. Maximální rychlost stroje je výrobcem stanovena na 112 km/h s maximálním dojezdem 120 km, přičemž díky rychlonabíjení je stroj údajně do dvou hodin plně nabitý.

Stroj je vybaven motorem o výkonu 9,4 kW tedy 12,6 koní s točivým momentem 30Nm, který je připojen na baterii s napětím 96V. Sama baterie pak váží 17kg a nabízí kapacitu 3,84 kWh, což je ekvivalentem výdrže motocyklu Zero FX nebo FXS.

Stroj dále disponuje 14-palcovými pneumatikami a deklaruje u nich vysokou přilnavost v zatáčkách. Ty jsou obuty na hliníkových litých kolech. Výrobce ho představuje jako skútr pro sportovní jízdu po vašem hoodu a s přihlédnutím k deklarovanému gripu a níkému těžišti budete nejspíš nutně potřebovat slajdry na kolena.

Kymco nejenže uchopilo design po svém, protože u elektrických strojů obecně nebývá zvykem takovýto agresivní sportovní design, tak nám i ukazuje posun ve výkonu a jeho automatické převodovce. To může být důležitým milníkem v rámci vývoje strojů na baterky. No, nechme se překvapit. My bychom se každopádně s tímhle jezdit po městě rozhodně nestyděli.