Nové CL-X 700 se v našich showroomech ani neohřálo a už je ve výrobě jeho menší soukmenovec. Ten bude postaven na základu stávajícího naháče NK 300.


Samo NK 300 bylo i u nás v redakci příjemné překvapení. Drobný a subtilní naháč je osazen 292-kubíkovým motorem, který produkuje 28 koní. Což není úplná hitparáda až do té chvíle, než zjistíte, že motocykl váží pouhých 140 kilogramů. Poměr těchto dvou parametrů vám dává hodnotu, za kterou se nemusí stydět leckeré půllitry konkurence.

NK 300 je ale moderní naháč, přičemž světem letí móda scrambler a neo-retro motocyklů. Proto bude na jeho základě postaven menší bráška velikého CL-Xka. Ten bude ergonomicky výrazně uvolněnější, než trochu sportovněji střežený naháč NK 300. V přední části bude vybaven CL-Xkovým LED světlem s denním svícením do pomyslného tvaru X. Stejně tak bude podobně tvarovaná nádrž, sedačka a celá podsedlová sekce s krátkým zadkem.

CL-X 300 se bude pyšnit přiznaným příhradovým rámem z ocelových trubek. Přední obrácená vidlice bude mít průměr 37 milimetrů a osazena budou samozřejmě 17-palcová kola. Oproti NK 300 se dá očekávat měkčí a pohodlnější podvozek s delšími dráhami odpružení. Zřetelně jsou vyšší řídítka - vlašťovky ve stylu scrambler motocyklů. Stroj bude vybaven dvěma jízdními režimy (Eco a Sport) a stejně jako NK bude mít vpředu jeden kotouč s jedním čtyřpístkovým radiálně ukotveným třmenem. Očekávat můžeme digitální kulatý přístrojový panel, který je instalován na novém CFMOTO CL-X 700.

POSLEDNÍ SOUVISEJÍCÍ NOVINKY

Aktuálně je nové malé CL-X již uvedeno pro asijské země v kubatuře 250. Příchod třístovky do Evropy je téměř jistý a věříme že to nebude dlouho trvat a objeví se po boku své větší sestry.