Podle interních zpráv z rakouské továrny pracuje KTM na levnějším svém vrcholném modelu, se kterým by mohl lépe konkurovat svým největším soupeřům.

KTM 1290 Super Adventure S je bezesporu jedna z nejlépe vybavených motorek na trhu. A bezesporu v rámci svého segmentu také z nejdražších. Můžeme dokonce říci že úplně nejdražší. Je dražší než Ducati Multistrada V4 a o nemálo desítek tisíc korun je dražší než BMW R1250 GS. Na druhou stranu, po světě chodí nemálo lidí, kteří rozhodně nejsou odvaření z elektronických asistentů, pomocníků, semiaktivních podvozků a už vůbec ne z radarů, brzdových asistentů, detektorů mrtvých úhlů a adaptivních tempomatů. A právě ořezáním těchto zbytečností by se měla KTM dostat u svého vrcholného modelu k lepší ceně.

Třeba Ducati, i se všemi těmito pomocníky lze pořídit za nižší cenu. BMW je levnější o 37 tis. Kč a to už může být pro někoho argument pro rozhodování se jestli si KTM 1290 Super Adventure S koupit. KTM by se měla obejít bez elektronicky nastavitelného podvozku a bez radarového systému, který zajišťuje některé jízdní asistenční funkce. KTM by mohl motocykl ořezat i o některé další funkce, i když by to bylo zejména po stránce software a nemělo by to mít na výslednou cenu takový vliv.

POSLEDNÍ SOUVISEJÍCÍ NOVINKY

Takovýto základní model KTM 1290 Super Adventure S by pak mohl sestoupit s oranžových výšin na pevnější zem s cenovkou kolem 440 tis. Kč