Společný marketing pod křídly koncernu VW dává jednotlivým značkám netušené možnosti vzájemné propagace. Nově příchozí Ducati DesertX se tak postavila proti dakarskému speciálu Audi RS Q e-tron na motokrosové trati. Jak vzájemné soupeření dopadlo?

Motokrosová trať v italském Dornu přivítala tým Ducati, tým Audi, Daniela Petrucciho, Carlose Sainze seniora a Lucase Cruze, aby vzájemně porovnali síly nad koly značně odlišných strojů. Je zřejmé, že utkání Ducati oproti 100x dražšímu prototypu Audi s výkonem 670 koní bude mít jasného vítěze, ale vítěz není nikdy jasný, pokud porovnáváme neporovnatelné.

 

Pro účely vymazleného marketingu si vzal DesertX-e do rukou Ducati Style Center, který motocykl potáhl do polepů a barev dakarského týmu Audi. Oba stroje se vydaly na několik koleček na motokrosové trati a je zřejmé kdo vyhrál. Soudě dle promo fotografií to byl marketing, kterému se podařilo natočit několik úchvatných videí a pořídit mnoho fotografií, kterak se Audi v pozadí utápí v prachu a Ducati DesertX jak neohroženě odjíždí osamocená v dáli.

Připomeňme, že Ducati DesertX, vybavená dvouválcovým motorem Testastretta o objemu 937 kubíků poskytuje maximální výkon 110 koní, odpružení kol o délce 230 a 220 milimetrů, s hmotností bez paliva 202 kilogramů. Audi RS Q e-tron je hybridní rallyový speciál primárně poháněn dvěma elektromotory, jejichž baterie je nabíjena skrze benzínový spalovací motor Audi pocházející ze speciálu Audi DTM, který běží za konstantních otáček. Audi dokáže zrychlit na 100-kilometrovou rychlost za 4,5 sekundy a maximální rychlost je elektronicky limitována na 170 km/h.

POSLEDNÍ SOUVISEJÍCÍ NOVINKY