Honda na posledním veletrhu EICMA uvedla svého street scramblera CL500. A s příchodem nového Horneta 750 se ozývá že by mohla přijít i mnohem silnější verze.

Stávající CL500 přišla v několika variantách, s osvědčeným a známým motorem z motocyklu CB500/X. Ten poskytuje výkon necelých 47 koní a 43 Nm točivého momentu. A známe Hondu - ta je mistr v alokaci svých motorů skrze široké spektrum motocyklových kategorií. Třeba právě s uvedeným dvouválcovým motorem, který můžeme najít v motocyklech (cruiser) Honda Rebel 500, (supersport) CBR500R, (adventure) CB500X, (naháči) CB500F a v již zmíněném scrambleru CL500. Podobně by tomu tak mělo být s novým motorem o objemu 755 ccm, který se mimo Horneta 750 objevil již v Transalpu 750.

750-tkový motor by se tak mohl objevit ještě v kategorii cruiser (Honda Rebel 750) a scrambler (Honda CL750). Tento motor nabízí značně vyšší výkon - 92 koní, což je dvojnásobek pětistovky. Uvedený obrázek naznačuje ak by CL750 mohla vypadat. Designér značně vyšel ze stávající pětistovky, kdy použil celou přední i zadní část motocyklu.

Ten doplnil o klasickou palivovou nádrž, jiné kryty chladiče a samozřejmě instaloval vizuál 750-tkového motoru. Zajímavé je, že se objevil i náhled na vizuál CB750R v červené barvě, který by se mohl stát prodejním partnerem stávající neo-klasické Hondy CB1000R.

POSLEDNÍ SOUVISEJÍCÍ NOVINKY

A je nutno říci, že tato nádrž by modelu velmi slušela. Oproti pětistovce ji má i značně objemově větší a rám motocyklu je schován pod ní a nikoliv vystaven na odiv, jako je to mu u CL500. Motocyklu by jistě slušely dva brzdové kotouče, což zcela jistě budou, pokud se CL750 objeví na trhu. Spolehlivě ubrzdit 92 koní jedním kotoučem a jedním dvoupístkovým brzdičem by totiž bylo silně za hranou. A zcela jisté je, že v takovémto vizuálu by byla CL750 či CB750R prodejním trhákem, protože i nám se velmi líbí.