Poprvé po třech letech uspořádalo CFMOTO na závodní trati Zhuzhou svůj CFMOTO DAY, na kterém defilovalo více než 300 jezdců. Výrobce v jejím rámci představil i dlouho utajované projekty.
Na 3,2 kilometrové trati Zhuzhou defilovaly jak motocykly, tak čtyřkolky od 110 do 1250 kubíků objemu. Mrňata závodily na malých motorkách a součástí bylo i národní finále v Motogymkhaně. A bylo k vidění několik připravovaných projektů, které byly korunou celého představení.
Pro praktické použití byl představen zcela nový skůtr 150C, který dle výrobce bude vynikat ekonomikou provozu a velikým objemem úložného provozu. Skůtr by měl současně jezdci přinést požitek z jízdy, který se přibližuje jízdě na klasickém motocyklu.
Defilé pokračovalo představením delší dobu připravovaných projektů, které mají doplnit řadu sportovních motocyklů SR. Je to model 500SR, který je osazen maloobjemovým čtyřválcovým motorem 500ccm, který by měl stroji udělit maximální rychlost překračující 230 km/h. Dle CFMOTO je tento motor konstruován s využitím zcela inovativních technických řešení.
Dalším na řadě je připravovaný model s tříválcovým motorem, o kterém jsme vám psali před několika měsíci. Stroj s označením 675SR svým názvem přibližuje objem válců a CFMOTO hovoří o výkonu překračující 100 koní. Oba tyto modely budou svou výbavou jistě připraveny podávat adekvátní výkony jak na závodní trati, tak i v běžném silničním provozu.
CFMOTO DAY 2023 nebyl pouze představením novinek. Byla to oslava inovací a zejména CFMOTO komunity. Byly na něj pozvány osobnosti zastřešující značku CFMOTO z celého světa a současně množství zaměstnanců společnosti, kteří se zásadní mírou podílejí na rozvoji značky.
POSLEDNÍ SOUVISEJÍCÍ NOVINKY |
Tato oslava inovací byla současně zprávou konkurenci: CFMOTO kontinuálně roste a bude růst i v budoucnu. Buďte připraveni na další várku modelů, které zamíchají tržním podílem.