Benelli TRK 502 byl pro italskou značku bezesporu zásah do černého. Přesto má model už nějaké ty vrásky a tak firma přistoupila k liftingu. A k tomu přidala i nějaká ten doping

Značka se lvíčkem ve znaku několik let úspěšně dominuje prodejům v jižní části Evropy. S příchodem modelu TRK 702 oslovila širokou fanouškovskou základnu, což ovšem neznamená, že zanevřela na držitele řidičáků do 35 kW. Právě pro ně připravuje omlazenou pětistovku, mimo jiné s inovovaným motorem.

trk5524

Omlazený motor bude mít stále 35kW, ovšem ve své snížené variantě. Nový TRK 552 by měl být dodáván i s plným výkonem agregátu, který činí 45 kW, tedy 61 koní při 8500 otáčkách. Vyšší objem válců navíc přinese vyšší točivý moment a tudíž nějakou tu sílu navíc. Benelli avizuje implementaci prémiových komponent a lepší úroveň zpracování.

trk5525

Rám bude stejný, jaký má současná 502. Přesto si někteří pozornější mohou všimnout, že kyvná vidlice bude nově litá hliníková a nebude již ze svařence ocelových trubek. Nová zadní kyvka soudě dle tvaru pochází od větší sestry - modelu 702. TRK 552 bude dodávána jak v silniční variantě s koly 17", ale také v dobrodružnější variantě X, s vyplétanými koly a s předním o průměru 19 palců. Všimnout si můžeme i drátů směřujících ke kraji ráfků, což implikuje použití bezdušových pneumatik i u varianty s výpletem.

trk5521

Výměna proběhla i na brzdách, kdy budou tovární brzdové třmeny s nápisem Benelli vyměněny za značkové brzdy J.Juan. Podobným směrem šel i podvozek. Tovární podvozek s nenastavitelnými předními trubkami o průměru 52mm je vyměněn za značkový a nastavitelný, nesoucí značku Marzocchi.

trk5523

Modernizací prošly světla, která jsou nově plně LED a také přístrojový panel, který bude barevný TFT a bude poskytovat stejné funkce, jako poskytuje u modelu TRK 702. Včetně bluetooth konektivity a hlídání tlaku v pneumatikách. Model bude moct být volitelně továrně vybaven vyhřívanými rukojeťmi a vyhřívanou sedačkou.

POSLEDNÍ SOUVISEJÍCÍ NOVINKY