Ze dvou vertikálně posazených světel na dvě horizontální, to je zásadní prvek modernizace nového roadsteru BMW S 1000 R pro rok 2025.

Naposledy přišel větší update S 1000 R v roce 2021. Což je tak akorát dávno na to, aby pro rok 2025 přišel další a faktem je, že se BMW v inovacích moc nerozšouplo. Můžeme si všimnout několika dílčích drobnějších změn ve tvaru plastů například pod chladičem, zásadní gró změn se událo v oblasti předního světla, které se více přibližuje agresivnímu designu M 1000 R.

25s1

Mezi dvěma světly je prostor, který nápadně připomíná centrální náporové sání. Jeden obrázek bez bližšího vysvětlení nedává víc odpovědí. Ale napovídá, že by změna systému sání mohla nést jisté similarity k ostřejší verzi S 1000 RR či dokonce M 1000 RR. Je možné, že minimální update na straně designu se naopak promítne do výkonnostního update pohonné jednotky.

POSLEDNÍ SOUVISEJÍCÍ NOVINKY

Ta má aktuálně výkon 165 koní, přičemž M 1000 R jich má celých 210. V nové verzi "obyčejného" roadsteru tepe motor, který má tudíž mnohem větší výkonnostní potenciál a budeme si tedy muset počkat, jestli z něj 2025 S 1000 R něco vytěží, či nikoliv. Což by bylo žádoucí, protože konkurenční roadstery jako Tuono V4, Ducati Streetfighter nechávají BMW v zrcátkách.